lördag 14 juni 2008

Chris Cornell och Timbaland!?

Den som lyssnat på Chris Cornell (sångare i bl.a. Soundgarden och Audioslave) har kanske inte undgått att hans nästa soloskiva är producerad av Timbaland, snubben som är känd för att ha jobbat med Nelly Furtado och Justin Timberlake. När min fru fick reda på detta blev hon ganska nedslagen och själv vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Vi pratar ju om Chris Cornell! Snubben som har en röst som är gjord för att frusta till rock! Jag vet att det finns många fans av Timbaland där ute, men jag är definitivt inte en av dem. Det återstår att se var detta ska sluta. Innan vi får facit till det, njut av Revelations av Audioslave:
http://www.youtube.com/watch?v=W9XfryoSnIw

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahaja det var frun det här. Man vet inte om man ska gråta eller gråta, Chris Cornell som har den bästa rockrösten genom tiderna säljer sig till komersiell radiomusik med Timbaland? Nej det här är fel, mycket fel. Vart är världen på väg kan man fråga sig?! Som Kingen skrev jag är nedslagen, mycket nedslagen.