tisdag 3 juni 2008

Tröttnat på radio?

Har du tröttnat på Mitt P3 och all sketen hiphop på P3, samma gamla skräpmusik som rullar på Rix dagarna i ända? Ratta in Eye97 och njut av den blandning som borde ha funnits på de s.k. kanalerna som påstår sig spela den bästa blandningen. Tillåter inte arbetsgivaren att du streamar MP3 så föreslår jag att du gör som jag och skaffar fri data via 3G på mobiltelefonen och drar en kabel till kontorsstereon (som du förhoppningsvis har). Sen finns det förstås mängder av andra webradiokanaler som spelar musik för alla smaker. Kör du Windows Mobile på telefonen rekommenderar jag gratisprogrammet GSPlayer, till Symbian som jag själv har i min Sony Ericsson P1i så tycker jag LCG Jukebox funkar riktigt bra och det är inte speciellt dyrt heller.

Inga kommentarer: