fredag 6 juni 2008

Rusta dig inför festen

Några av polarna har köpt PA-högtalare på Rusta (!), ja du läste rätt! Och de säljer ut dem just nu för futtiga 399 kr/st (ord. pris ca det dubbla). Jag har klämt lite på dem och de verkar rätt välbyggda för struntsumman, funkar kanske för utomhusfesterna i sommar? 800 kr för ett par PA-högtalare med 12" baselement får väl anses i det närmaste gratis, oavsett vad man tycker om Rusta och deras pryttlar. :) Återkommer med lyssningstest längre fram när jag fått en demo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
har också köpt dessa , inte av bästa kvaliten, men för hemma festen utomhus duger dom alldeles utmärkt.
Ångrade att jag inte köpte på mig 1 extra uppsättning.
Mvh Micke

Mattias (a.k.a. Kingen) sa...

Oj, det där var det ett tag sen jag skrev, sex år sen närmare bestämt. :) Polaren har fortfarande kvar sina i alla fall och de verkar fungera bra.